Support - zákaznická podpora
Support
Vylepšíme vaši zákaznickou podporu tak, aby vám přinášela nové zákazníky a ti stávající se k vám rádi vraceli.
Uděláme kompletní analýzu a optimalizaci vašich zákaznických procesů. Najdeme všechny slabiny a potenciální zdroje nespokojenosti a navrhneme jejich ideální řešení. Už v prvním měsíci dosáhnete reálného zlepšení v kvalitě i rychlosti zákaznické péče.
Připravíme pro vás nástroje, které vám umožní sledovat nejdůležitější ukazatele výkonu a kvality vašeho zákaznického oddělení. O každém potenciálním zdroji problémů tak budete rychle vědět.
Napište námHelpdesk systémy, se kterými pracujeme
Proč se zaměřit na zákaznickou podporu
- Až 35 % zákazníků nakupuje díky doporučení od známého nebo rodiny. Ukážeme vám, jak dosáhnout toho, aby byli vaši zákazníci spokojení a doporučovali vás.
- Reakce a podněty od zákazníků poukazují na to, co byste mohli zlepšit. Naučíme vás, jak s tím efektivně pracovat.
- V reakcích a doporučení zákazníků je potenciál k dalšímu zlepšování
- Až 40 % zákazníků si přeje bezproblémový nákup, kdy nemusí zákaznický servis vůbec kontaktovat. Řekneme vám, jak jim toto přání splnit.
- Každý problém vám nabízí příležitost k získání nejvěrnějších zákazníků. Prozradíme vám, jak s nimi přesvědčivě komunikovat ke spokojenosti všech.