Support - zákaznická podpora

Support

Vylepšíme vaši zákaznickou podporu tak, aby vám přinášela nové zákazníky a ti stávající se k vám rádi vraceli.

Uděláme kompletní analýzu a optimalizaci vašich zákaznických procesů. Najdeme všechny slabiny a potenciální zdroje nespokojenosti a navrhneme jejich ideální řešení. Už v prvním měsíci dosáhnete reálného zlepšení v kvalitě i rychlosti zákaznické péče.

Připravíme pro vás nástroje, které vám umožní sledovat nejdůležitější ukazatele výkonu a kvality vašeho zákaznického oddělení. O každém potenciálním zdroji problémů tak budete rychle vědět.

Napište nám

Helpdesk systémy, se kterými pracujeme

Xsellco
Freshdesk
Supportbox
Zendesk

Proč se zaměřit na zákaznickou podporu

  • Až 35 % zákazníků nakupuje díky doporučení od známého nebo rodiny. Ukážeme vám, jak dosáhnout toho, aby byli vaši zákazníci spokojení a doporučovali vás.
  • Reakce a podněty od zákazníků poukazují na to, co byste mohli zlepšit. Naučíme vás, jak s tím efektivně pracovat.
  • V reakcích a doporučení zákazníků je potenciál k dalšímu zlepšování
  • Až 40 % zákazníků si přeje bezproblémový nákup, kdy nemusí zákaznický servis vůbec kontaktovat. Řekneme vám, jak jim toto přání splnit.
  • Každý problém vám nabízí příležitost k získání nejvěrnějších zákazníků. Prozradíme vám, jak s nimi přesvědčivě komunikovat ke spokojenosti všech.
Napište nám